Sovmorgon;)

Fick jag allt idag *ler* Skönt det med med tanke på att jag ska stänga *ler*

Igår var det då hemmamatch och jag måste säga att spelarna krigade på för fullt... tyvärr verkar det som om det hela satt sig i huvudet, benen ja överallt.. det har gått häx i det... In med han demonutdrivaren från "Det okända" som Verre sa *hehe* Nej men seriöst så verkar hela spelet låsa sig emellanåt... Ingenting funkar... Och det handlar inte om att spelarna inte kan eller vill... det funkar helt enkelt inteo ch detn sortens mentala press e det värsta som finns... det e liksom som förgjort... När Höglund kvitterade till 2-2 och Malmö hade ett konstant tryck, och så helt plötsligt vänder Oskarshamn och gör 3-2... det blev ett enormt antiklimax.... Att det sen finns pinsamma människor som säger sig stötta laget gör itne det hela bättre... Jag skäms...

Nåja nu har jag sagt mitt o matchen... Bara att glömma och gå vidare... Nästa match på onsdag... Sitta klistrad framför datorn ja... *ler* Hinner kanske göra lite på arbetet samtidigt...

Dessutom har jag iaf fått tillbaka en av berättelserna *tjoho*

Nej gott folk... Lite kaffe och en smörgås och sen iväg kanske???

Tjingeling och tack till Kenneth, Tina, Veronica och Daniel för att ni e bäst:)
Och Lena... Hmmm.... Jag undrar vad våra datorer hittat på ;)

Lämna en kråka tack!
Postat av: Kenneth

Tack själv! Kram på dig

2009-01-05 @ 18:03:40

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback