Riktigt trevligt!

Ja det var det hela dagen igår... Efter lite klyddande så löste det sig... *ler*. Och jag fick mitt foto...;) Var skoj att se en träning med Kalis som tränare... Jäklar vilket temperament den mannen har *Hehe* Men grabbarna verkade behöva det *ler* Henke verkade dock saknas igår... Kanske att han oxå drabbats av influensa???


 Sen bar det av hem igen.... Och jag fick handlat lte glass, men givetvvis så glömde jag att Eva, Cissi och även Mimmi e laktosintoleranta :S Så jag fick knata iväg och hadla lite laktosfri glass :S Så en halvtimme försenad kom jag då till Eva... Vi åt och drack och hahde allmänt trevligt... Så e det alltid när man egentligen itne känner för att gå bort... då blir det skittrevligt... Ska tillägga att det snurrade lite lätt när jag kom mhem :P Och jag som inte skulle ha något... Hade inget med mig och ändå blev det sådär *hehe* Kuuuuuuuuuul var det iaf=) Gör vi om tjejer =)

Kom hem och la mig runt 23 :P Sen sov jag tills nu och har blivit bombförkyld!!! Halsen känns som ett sandpapper och näsan bara bråkar :S Men men jag överlever... =)

Nu e det sortering av reklam som gäller och sen ut med den.... Låter väl barnen sova tills de vaknar *ler*

Ha en underbar söndag!

Tjingeling!

   

Lämna en kråka tack!
Postat av: Kenneth

Du..smittade du ned ngn hockey spelare också ;-) Skämt och sido..hoppar du piggelinar på dig!

2009-01-25 @ 14:56:05
Postat av: Therese

Haha... Var inte förkyld då :P Blev det i morse av någon konstig anledning :S


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback