Oki doki..

Så var det då söndag igen... Och match mot Mora... Det e väl typ vinna eller försvinna som gäller idag... Och jag har ju redan ställt mig in p åatt det blir försvinna så slipper man bli så grymt besviken *ler*

Tänkte ge mig på en "vad som ska hända i nästa vecka-lista"

Vecka 4 innehåller:

* Jobb jobb jobb
*PK
*Avdelningsplanering
*RInga budgetrådgivaren i stan.
*Tjejkväll hos Evabe :D
*Tim och Ebba sover hos mig på fredag!
*Erika helg :)
*Lön!
*Städning...
*Tvättning
*Besök hos morfar
*FÖlja hockeyn
*Leonora fyller 1 år

Tja känns som en alldeles vanlig vecka alltså *hehe*

Dags att sortera upp den sista reklamen och sen gå ut med den innan det e hockey...

Have a nice sunday! Tjingeling!


Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback