Lördag morgon...

Usch och fy rent ut sagt :S Trött som fanken e jag och hade det inte varit för att jag ska in till Malmö om ett tag så hade jag sovit ännu.... Får väl ta mig en lur på bussen;)

Haft fullt hus i antt och det märks här hemma *hehe *banren fick för sig att baka innan... Måste bara få dem att plocka undan oxå :S Ser ut som kriget både här och där...Men men det ska väl ordna sig....

Ikväll blir det tjejkväll hos Eva:) Ska bli nice... *ler* Ska bara handla något att äta :) Har lite tankar kring vad det kommer att bli... *ler*

Såg sista perioden på matchen Leksand- Mora igår och blev lite imponerad av tempot i matchen... De slet ju som djur från båda håll... Hoppades lite grand att Leksand skulle knycka extrapoängen dock:( men men... Så e det ju i ishockey:)

Nej om man skulle ta och hoppa in i duschen *ler* Ska ju snart iväg :)

Ha en bra lördag! Tjingeling på er!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback