Jag tog honom både framifrån och bakifrån

Så ja då var det dags att gå tillbaka till gamla rutiner igen *ler* Och vanan trogen så går itne messen fram till honom, men men det kommer väl... Ska inte oroa mig... Försöka iaf...

Tinis kommer ju ner en sväng idag eventuellt:) Trevligt... =)

Haha... "Jag tog honom både framifrån och bakifrån".... Den kommer fan bli klassisk Anna ;) Har nog aldrig blivit så ställd som när hon sa det *hehe* Nu vet jag ju vad ni tänker men det rörde sig om något heeeeeelt annat *ler*

Fick nytt strykjärn igår och tack Tess=) Funkar kanon ännu iaf :P Blir itne riktigt klok på knapparna bara *Hehe* Men men det kommer... Så igår fick jag faktiskt pysslat lite med min hobby *skratt*

Var även uppe på kyrkogården hos morfar och Lillemor.... Saknar er! <3<3<3

Ja nu ska väl allt komma tillbaka till sin vanliga lunk på både gott och ont... Måste verkligen sätta mig ner och skriva arbetet... Allt försvann när jag formaterade datorn....:(  Men men sätter mig nog i kväll och så skickar jag iväg en kopia till båda lärarna =)

Nej nu e det dags att göra vid sig oc hsen fortsätta med strykningen... *Hehe* Vilket morgonnöje :P Men men!

Tjingeling på er och ha en bra dag  i kylan=)

Lämna en kråka tack!
Postat av: Kenneth

Frågan är om inte din teori om soff mys var snäppet värre..flinar och nynnar på " The Blue Oyster Bar " trumpeterna i Polis skolan filmen

2009-01-07 @ 19:48:21
Postat av: Therese

Usch... fY.... kräks hehe fula tankar bort trevliga tankar fram Ahhhhhhhh...... HEMSKT!!!!!! brrr

Postat av: Kenneth

http://www.youtube.com/watch?v=tTJMerul33E





hehe

2009-01-07 @ 21:58:59
Postat av: Therese

Oh elak du e ;)

2009-01-07 @ 22:38:55
URL: http://esenese.blogg.se/
Postat av: Kenneth

Jajja men! asg

2009-01-08 @ 17:53:05

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback