Igår...

Slogs väl min stora passion i spillror och för att vara ärlig vet jag inte om jag orkar lägga ner mer tid och energi eller pengar för den delen på det... Ja jag e bitter... Ja jag e ledsen... ja jag e arg... Så arg att jag faktiskt tappat all lust att se hockey för iaf en tid framöver... Hur det blir ikväll tvistar jag fortfarande med mig själv om... Pallar inte... Efter att morfar gick bort såg jag hockeyn som en tröst... Ett ljus i mörkret trots att det gick knackigt... Igår försvann den striman ljus oxå känns det som... Känns inte riktigt som samma sak att komma till Arenan och titta... Visst jag står där kanske men ska jag vara riktigt ärlig så vill jag kräkas på hela situationen... Orkar inte, vill inte lägga ner mer energi på något som hela tiden tycks skratta en rakt upp i ansiktiet... Nu beskyller jag faktiskt inte spelara för det här, även om jag önskat att resultaten varit annorlunda...Styrelsen kunde agerat tidigare tycker jag... Det hela känns mest som en vanskött cirkus och jag blir så trött... Man lägger ner en massa tid, energi och pengar på detta och allt går käpprätt åt helvete... Så djävla tungt... Vad finns kvar att säga? Vad finns kvar att göra??? Stötta laget? Vilket lag? Finns det något lag? Hur ser det ut? Nej jag tar nog och ägnar mig åt hobby nummer två i framtiden... Fotografering... Kasnke går en kurs... Lägger ner lite mer pengar på kamera och liknande... Det enda som känns lite tomt, för det e ändå en 5 år av mitt liv som försvann igår, e att man itne har någon hockeysäsong att se framemot.... Gemenskapen inne på matcherna kommer jag oxå att sakna, men kontakten finns ju ändå kvar´hoppas jag... Jag hinner kasnke ångra mig och vem vet... Jag står där kanske nästa säsong... Om det blir någon nästa säsong, trots allt, men som det känns nu så nej tack! Folk får kalla mig vad de vill, men jag orkar inte mer helt enkelt... Det har varit för många smällar på sistone!

Har sovit gott i natt trots allt, men det kan bero på all ilska och besvikelse som vällde upp igår...

Något positivt e att jag mår lite bättre.... Halsen gör inte lika ont längre och feber har jag inte...

Ska ner och göra pass till Erika idag och passa på att ringa om budgeten... Igen... Måste ha tid snart... Gärna innan Tyskland... Så det brinner lite i knutarna... Oh vad jag längtar...  Ett nytt minneskort till kameran hade varit skönt oxå *ler* Känns som att jag kommer att fota upp det jag har på nolltid :P Aja... Ner och växla pengar i helgen förmodligen... :)

Nej en dusch nu och sen e det dags för jobb... Och so msagt jag får se hur jag gör imorgon... Känns djävligt tungt nu iaf... Och inte gjorde sömnen det bättre...

Over and out... Ha det så bra idag...

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback