Hemmamatch...

Men jag ska inte gå :( Inte som det ser ut nu iaf... Kanske ändrar mig uppåt dagen vi får se... Men pengarna räcker rent ärligt itne till... E ändå 100 spänn för buss tur och retur... Men än e inte allt hopp ute... Löser sig kanske ändå:) Får hoppas på det...

Helgen hittills har varit helt okej... Spelade yatzy hela dagen igår nästan *hehe* Fick formatera datorn i fredags och det var förstås mindre skoj eftersom en hel massa saker försvann... Däriblena mina berättelser... *suck* Och arbetet till högskolan...:( men men nu fungerar den igen=) Ska förhoppningsvis få hjälp med den i slutet av veckan:) Hoppas på det *ler*

Idag e det reklam och bakning som gäller... Hoppas ju som sagt på att komma iväg oxå men det får tiden utvisa... Får se om jag får svar av Lasse eller så ska jag prata med en till... Aja... Jag dyker säkert upp ändå... E väldigt sugen trots allt =)

Nej om man skulle ta och dricka lite gott kaffe dock inte ur mina fina mugg den här gången:( Fick bli en annan idag *ler*

Ha en bra dag mina vänner=)

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback