Helt ärligt...

Det där med att byta tränare var nog ett smart drag! Men kanske lite för sent... Det syns en nytändning hos de flesta spelarna men jisses vad tunn backlinjen e!!!! Led oerhört med grabbarna igår... Man lyckas hämta in  ett 1-3 underläge genom två grymma mål från Marcus Paulsson men sen... Vad hände? Man glömmer spela och blir nervösa... Tror inte en förlust har känts så snöplig tidigare... Men mne... Bara att bita ihop då gissar jag:(

Trött som fanken idag... Kunde inte somna... Beror säkert på att jag inte vaknade förrän runt 9 igår :S Har väl inte riktigt hämtat in när jag var dåligt gissar jag :S

Nä dags att göra vid sig och komma iväg till jobb...

Tjingeling!



Här Maggan har du en av bilderna *ler* Kraaaaaaaaaaam på dig=)

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback