Helgen stundar:)

Och min helg känns fullbokad *hehe* Ikväll e det äntligen hockey igen *ler* Sen hem och städa och läsa lite i böckerna och anteckningarna... Sen i morgon blir det reklam plus att min lilla Ebba kommer =) Och så kommer godisbit hem=)

Ska även försöka skriva klart på kvällen så jag kan skicka iväg arbetet... Lite jobbigt då jag faktiskt inte känner mig det minsta motiverad :( Men men det kommer väl *ler*

Och på söndag e det då dags för match igen.... Nice nice=)

Usch, jag kan fortfarande itne riktigt släppa bilden *skratt* Soffmys... *brrr* Kanske att Magnus Ugglas "Nitar och läder" skulle passat in oxå *hehe*

Var gravsättning för morfar igår:( Lite småjobbigt... Men nu e det över och nu vet man att han verkligen e där... Så nu kan man gå dit och prata med honom... Skönt... En väldigt fin stund var det iaf... Saknar dig morfar!!!!

Nej nu e det nog dags att göra vid sig... Behöver tvätta håret och det kan väl få lov att torka lite innan man ger ig ut i kylan *ler*

Hoppas ni får en bra dag allihop!!!

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!
Postat av: Junitjej

Hoppas du får en bra dag!


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback