God fortsättning!!

På er alla mina underbara vänner *ler*

Varit hemma i nårgra timmar nu... .vAr lite orolig för mina blommor i sovrummet då jag haft öppet fönster oc hdet har varit kaaaaallt i natt *hehe* Men de verkar ha klarat sig finfint ;) Som jag sa Kenneth, de är härdade :P

Nyår var underbart lugn :) Var hos mormor och hade det allmänt mys... Som där ända tills idag... Ätit gott och bara funnits till... Oh vad jag älskar min mormor:)

"Går det bra med kokta korvar för jag tänker min själ inte koka dem" *Hehe* Det där kommer att bli klassikt :P

Ikväll kommer min älskade buse Hugo :) Ska bli härligt att få rå om honom lite *ler*

Året har väl börjat helt okej... Än så länge... Kallt ute och då e det underbart att komma till jobb och få varm oboy till frukost ;) Mums... Finns itne mycket som slår det... Funderar på att handla hem oboy och vispgrädde nu i helgen :)

Usch vad jag känner mig tömd på fantasi... :P Helt slut känns det som *hehe*

Pratade med Någon på nyår bara för att önska gott nytt år... han e nog inte som man ska *hehe** Men men nu e han bakom mig iaf... Om det e någon som beter sig illa så inte e det jag i det här fallet... Men men spoiled brat skulle jag nog vilja säga där... Aja den här gången e det föralltid så nu e det slutpratat om honom....



Såhär ser det nästan ut där ute *ler*

Ha en underbar helg mina vänner...

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!
Postat av: Kenneth

En del är inte ämnat att man ska känna utan göra avslut med och gå vidare..

2009-01-02 @ 17:59:15

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback