...

Ett avslöjande från lilla mig ;) Jag e TRÖTT TRÖTT TRÖTT!!! Vette fan vad det e men det spelar ingen roll när jag går upp för ögonen trycks ändå samman :S Men men e väl vädret...

Fick iaf domen för datorn igår och något e helt enkelt allvarligt fel med den och har alltid varit :S Det e hårddisken det e fel på... Men Martin skulle se om han kunde fixa en.... Tydligen hade han en liggande *hehe* Aja e man it- tekniker så har man väl en del sånt... Så inget nytt blir installerat på datorn förrän han har fixat det andra:) Vilket jag hoppas blir snart=)

Helgens matcher gick ju inte så hemskt bra och på söndag tror jag det blir grejen vi håller på att luska med... Match igen på fredag och då kommer jag att ge allt för grabbarna... Lite självförtroende oc hdet hela KAN lossna...

Ikväll måste jag sätta mig och skriva på uppsatsen till skolan... E verkligen itne inspirerad men men... dEt kommer väl till mig så småningom...

Imorgon så... Då kommer Tessan och barnen hit=) Oh ska bli så mysigt *hihi*

Nej dags för frukost och sen göra vid sig!!

Ha en superbra dag allihopa

Tjingeling!

 Saknar dig morfar!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback