En liten bit av mig...

Har försvunnit... Jag vet inte om min passion för hockey finns kvar... Vet inte om jag ska gå på fler matcher... Vet inte... Känner mig bara... TOM...

Nåja... Jag känner inte för att diskutera det vidare för tillfället... Får se om jag får rätt på reklamen i eftermiddag... Annars blir det inte match imorgon iaf... Funderar på att sälja årskortet... Så pass illa e det för tillfället... Vet inte ens varför det e så... Varför det känns som det gör... Men det kan vara tillfälligt...

Nåja... Idag ska jag till Ingrid på tjejkväll... Så reklamen måste bli färdig... Sen imorgon ska jag visst i väg till Turning Torso :) Härligt *ler*

Nej dags för kaffe och hoppas på att det blir lite gladare sen *ler*

tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback