What to do?

När man inte kan sova ordentligt??? Somnade inte förrän halv 2 i natt oc hsom om inte det vore nog så vaknade jag typ en gång i timmen :S Bara för att kolla klockan och somna om... Kände mig stressad eftersom ajg itne kunde sova ordentligt *suck* så nu känns det lite grand i hela kroppen... Men men man överlever väl det med =) Det som itne dödar det härdar ju som bekant... *ler*

Fått diskat upp nästan allt så nu e det bara kvar att göra vid sig innan man ska iväg=)

Har börjat packa så smått... Får se om det finns ännu mer man kan packa ner... Sånt som inye kommer att användas den här veckan:) Så slipper man stå med allt på söndag... Men eftersom mitt klädutbud e ganska så begränsat så kommer jag nog att få vänta trots allt *Hehe*.

Nej om man skulle ta och klä på sig så kanske man kan ta en liten lur i soffan innan det e dags att gå;)

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback