Vilken fest...

Ja det kan man väl lugnt säga att det var igår efter Malmös 6-2 vinst mot Aik... Ska erkänna att jag var lite skeptisk till vinst innan match och även i mitten av andra perioden... När det hade gått 15 minuter ungefär av andra, så sa Veronica till mig att nu tar vi paus känns det som... Då hade Aik haft ett enormt tryck under en stor del av perioden... Men då hände något... Helt plötsligt blev det 3-2!! Och precis sekunden innan slutsignalen så kom 4-2... Sen var det som om Aik blev knäckta... Jag måste nog sätta den här matchen som en av de bästa på lääääänge.... Tro bara det e Brynäs matchen i kvalet förra året som kan mäta sig :)

Idag blir det reklam städa och skriva en massa... Och imorgon e det packa tvätta och reklam som gäller innan jag ska iväg till mamma och sova där *ler*

Jag är lyrisk... Kan väl itne beskriva det här på något annat sätt... Och ni som itne har något bättre för er kan ju kolla in min nya "hemsida" Adressen??? Den får ni fråga om för tillfället *ler*. Sidan är under uppbyggnad oc hdet e massor som ska läggas till... Vet inte ens om jag behåller den sen men iaf... :) Masssa bilder e där... Vill ni ha adressen så säg till i en kommentar så skriver ajg det i nästa inlägg om jag kan göra det låst... *ler*

Tjingeling på er!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback