Torsdag...

Och det innebär som vanligt öppning...  Sovit rätt okej inatt, men vaknade vid 3 och hade problem at somna om... Men det gick...

Ohhh.... Imorgon e det då fredag... Lite grand ångest men grabbarna klarar nog det... Oh jag får iinte bli alltför optimistisk för det vet vi ju hur det brukar sluta:( Med jämmer och elände :S Aja... Ska bort till Daniel iaf. Sen får vi se om det bär in till Malmö efter matchen... Usch ja jag lovade ju att skriva lite om Tyskland... Får väl ta mig i kragen oc hgöra det under helgen *ler'* Plus allt annat som ska göras då...

Tänkte faktiskt vara så duktig och städa när jag kommer hem... Börjar tröttna på att vara såhär slarvig jämt :S Men vi får väl se vad det blir av det hela... Ska även försöka få tag på budgetrådgivaren...

Nej jag borde väl gå och göra mig i ordning så jag inte står där med andan i halsen jämt *ler*

Saknar DIG.... Vad är det som hänt????

Tjingeling från tjejen som faktiskt njuter av att vara singel:)

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback