Saknar...

Saknar DIG!!! Vet inte riktigt vad som hänt... Eller förlåt vet inte ALLS vad som hänt... Inte hört av HONOM sen nyår:( Men men det kommer väl hoppas jag iaf... Han brukar ju ha sina skäl.... E bara så orolig för att något allvarligt skulle ha hänt, men samtidigt vet jag ju hur situationen e och så vidare... Så jag försöker att inte hänga upp mig alltför mycket på det även om det i vissa lägen e jobbigt...

Dags för jobb igen idag... Ska stänga för Ingrid... Den lyckosen e ju uppe i Sälen (Tror jag det var) och åker skidor hela veckan... *hehe* Men men det e bara en vecka tills jag sticker så :) Härligt ska det bli... Förlåt att jag tjatar men det e så himla länge sen ajg gjorde något sånt här utan att det var sommar... Tror typ aldrig det hänt=) Så snacka om att jag behöver det=)

Ska snart kila ut och städa lite i köket... Men tänkte surfa igenom sidorna först *Hehe*

Helgen har varit helt okej... Fredagen avnjöts här hemma... Tidig sänggång för vid 8 på lördag morgon var vi nere hos mamma, jag och Erika... När vi ätit frukost gick vi ner ohc handlade lite och sen hem för att tvätta... På kvällen gick vi till Malin och Richard för lite Melodifestival (Som för övrigt var ett stort djävla skämt) och lite Wiii spelande... *ler* Var lite dålig på att fylla på mina vätskedepåeer dock och igår vaknade jag med världens huvudvärk... Den ville inte ge med sig heller... Inte förrän framåt eftermiddagen var jag någorlunda fit for fight... Sen när jag var ute med reklamen fick jag avbryta mitt i för det blev översvämning i källaren och det kändes inte helt okej att bara vara ute då... Vi får väl se vad dsom händer där idag...

Nu ska jag iaf  sätta igång med lite städning =) Skriver eventuellt i kväll igen... Stänger så jag lär vara ltie rastlös när jag kommer hem *Hehe*

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback