Regn och rusk...

Ja så ser det ut utanför fönstret... Jippi... NOT!!! Ska ju öppna idag och det e inte såååå himla kul att gå till jobb och bli dyblöt... Men men sånt e livet *Hehe*

Slutar tidigt idag så det e alltid något... Direkt hem och städa en massa innan det e dags för hockey... Andreas kommer och hämtar mig idag... Sen fick jag åka med Daniel hem... Tydligen låg Kathryn nerbäddad coh skulle därför inte följa med...

Usch ja... Sjuka tycker jag folk e till höger och vänster :S Och trött e då jag... Gäspar så käken går ur led nästan.... Men aja... vad gör man när man somnar två timmar på kvällen och det blir lite jobbigt att somna sen??Tur att man slutar tidigt som sagt... Får väl ta någon timmes vila när jag kommer hem och har städat... Mest så man orkar hockeyn sen *ler* Hockeyn ja... Vet itne riktigt vad jag tror idag... hoppas såklart på tre poäng men mest troligt blir det väl inte så då det saknas ett antal spelare... Måste ju vara realist i allt det här oxå... Men som sagt... Fixar killarna tre pinnar så e det en bragd kan an tycka *ler*

Nu ska jag ta och göra vid mig och lite så så man kan komma iväg...  Har ju massa barn tidigt!!

Tjingeling på er!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback