Lördag... Och Melodifestivalen =)

Jaha... För första gången på mååånga år ska jag sitta och se en av delfinalerna *hehe* Jag brukar bara köpa skivorna sen :P Tror jag såg en delfinal 2004 eller 2005 senast... Men men mysa med Erika och Jocke och lite så :)

Ska städa och tvätta *suck* Som vanligt på lördagarna... *hehe* Snacka om att ha ett inrutat liv :P Men men så e det *ler*

Oh... 9 dagar till... =) Provade baddräkten igår och... Hrm.... Tja... Eh.... Alltså... Nja... Det var vad det var :S Nåja har iaf börjat packa lite... Med tanke på att jaqg e som jag e så måste jag sätta upp lite mål den här gången *hehe* Så jag slipper stå med allt på söndag;)

En liten veckolista då:

*Packa
*Jobba
*Reklam
*Hockey på fredag...
*Hockey på datorn på onsdag... Skulle dock gärna vilja åka med eftersom priset passade min plånbok perfekt men kan inte ta semester:(
*Skriva lite kanske? Blivit tunt med det på sistone...
*Städa klart
*Putsa fönster om ajg hinner=)

Nej nu e det dags för källaren:(

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!
Postat av: Madde

Var ska du åka, det låter inte dumt i allafall=)

2009-02-10 @ 01:39:48
Postat av: Therese

Ska åka till Weissenhäuser Strand ett par dagar med mamma, lillebror, styvfar och ERika=)


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback