Jaha...

Så var det då tisdag iggen och stängning för mig... Var inne i skolan igår och jisses vilken rolig förmiddag... *ler* Vi hade en dramapedagog som gav oss en massa övningar och jag som var sååååå nära att åka hem eftersom jag hade ångest över att inte ha gjort klart min uppsats... Nu fick jag uppskov med den så det löste sig men fy vad dåligt jag mådde!!! E glad att jag stannade. Sen mådde jag dock illa som jag brukar göra när jag varit där inne ochåkte bort till Tina för jag visste itne vilken buss som gick till pappas jobb... Fick ätit lite... TAck igen hjärtat!! och mådde bättre... Men på kvällen kom det igen och jag stupade i säng vid 21.45... Sovit tills nu ungefär...

Pk och avdelningsplanering i kväll... Hemma runt 21.30... Lär bli tufft men jag tror jag klarar det=) *hehe*

Tja vad har annars hänt... Har tänkt skriva ner om Weissenhäuser oxå eftersom jag skrev lite dagbok där nere... Men det blir antingen ikväll eller en annan dag för just nu ska jag se till att bli klar *ler*

Vad har annars hänt då??? Tja flörutom att man håller på att dööööööööö av spänning angående Redhawks så e det hyfsat lugnt... Ska sitta hos Daniel och se matchen på fredag och jag lär vara hel död innan klockan e 21.... Heja Sundsvall oxå förresten=) Hoppas ni spöar Troja rejält;) Grabbarna förtjänar verkligen en plats i playoff, men i vilket fall som så e de hjältar... Vilka killar... De tänker inte utan bara smäller på och kämpar var eviga match... 8 matcher utan förlust säger väl ganska mycket!!!

Nej nu e det dags för lite kaffe kanske *ler*

Tjingeling!


Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback