Fortfarande lyrisk *ler*

Dagen igår kommer att gå till historien iaf i mina böcker... Vilket lag=) Vilken publik... Men jag har all respekt för de som lämnade.... Jag kan säga att jag hade nog oxå varit "hjärtlös" som folk uttrycker det... Hade definitivt inte spelat gratis... Och då handlar det inte om snålhet, utan om att överleva... Har man dessutom barn osv så kostar det på.... Läste någon stans att spelare sätter in cirka 80-90 procent av sin lön på banken föär att kunna ha efter karriärens slut... En hockey karriär tar ju gärna slut tidigare än en "medel-Svenssons" och har man då inte sparat undan så kan det gå illa... Så som sagt... All respekt til er som valde att gå... Jag hade gjort samma sak.... All heder till er som stannade....(I brist på anbud eller bara av egen vilja spelar ingen roll...)

Nu ska jag nog snart ta och göra vid mig... *ler* Snart iväg och jobba ju... Verkar inte bli någon oriflame visning på onsdag....

Häör kommer ytterligare en bild från igår... *ler*


Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback