Ytterligare en förlust...

Men jag måste säga att jag var imponerad av energin!!! Matchens utropstecken är utan tvekan SEBASTIAN DYK!!!! Hämtade från junirolaget.... Jisses...

Okej det blir ett snabbt inlägg för jag e trött...:P

Hur skötte de sig då?

Markus Svensson: Nog gjorde han ett par underbara räddningar, men kändes ganska ostabil. Betyg:3
Teemu Kesä: Okej han gjorde en helt klart godkänd insats. Smäller på så det tjongar... Och inga utvisningar=) Betyg:3
Nichlas Hardt: Ganska osynlig men ändock ett par vassa chanser... Synd att han inte får sätta den dock... Betyg 3
Patrik Hersley: I mitt tycke den bästa backen jämte Kesä och Casselståhl idag... Kanske inte den bästa insatsen men grym i boxplay och målet han gör... Vilken pärla =) Synd det itne kom tidigare... Kalla mig gärna partisk men betyget blir 4

Robin Nilsson-Alvarez och Marcus Olsson spelade inte

Ställningen kommer imorgon för nu e jag nannig




Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback