Turbulent

Ja det har det varit ett par dagar... Igår var det ett år sen morfar gick bort... Lite känslomässigt jobbigt:( Idag fyller min älskade mormor 75 och vi firade henne lite nätt i lördags *ler*

Matchen i söndags blev väl... Kaos milt sagt... Hade ju bestämt att jag skulle titta lite extra på de tre bubblarna och de tre utropstecknen... Hmmm.... Okej... Nu ska jag ge en så mild bedömning jag kan...

Markus Svensson och Marcus Olsson spelade inte...

Robin Nilsson- Alvarez.... Robin är en slitvarg... Tyvärr räckte han inte till... Inte det minsta... Såg lite krampaktigt och frustrerat ut vissa gånger men grabben har fortfarande fart och fläng!

Nichlas Hardt... Dansk dynamit som blivit lite våt... Han tände itne till riktigt... Fick in en del fina tacklingar, men inte mycket mer... Ändå tycker jag att Nichlas får godkänt...

Teemu Kesä... Hmmm... Nja... Nöjer jag nog mig med...

Patrik Hersley.... Kändes osäker och ostabil... Sämsta matchen för säsongen??? Dock ska han ha plus för det enormt fina förarbetet han gjorde till Kim Staals 2-2 mål... vilken kämpaglöd... Men som sagt... Säsongens svagaste insats iaf hemma...

Nä dags att dricka lite kaffe och förhoppningsvis få igång rösten ordentligt :S

Ha det gott!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback