Lite hockey och lite annat...

Igår kväll var det hockey=) Efterlängtat men jag mådde inte så bra märkte jag efter en stund... Och på vägen hem kändes det som om kroppen brann men ändå frös jag... Har varit lite så hela natten, så jag bestämde mig för att stanna hemma. Blev lite klydd eftersom jag skulle öppnat... Känns lite si sådär ännu men jag tror allt att jag e redo igen imorgon...

Ska försöka se om jag kan betygsätta utropstecknen... Marcus Olsson spelade inte...

Teemu Kesä: Nja... Jag förväntar mig mer av honom... Skulle nog hållt fast vid min ståndpunkt att han blir mer och mer osynlig. Att sen domaren visar ut honom för något som absolut inte stämde det e sin sak... Men han rör sig knappt mera... Betyg 2

Robin Nilsson- Alvarez:
Slitvarg som vanligt och gör många finurliga saker... Energisk som få=) Betyg 3+

Markus Svensson: KUNG i målet!!! Bara synd han itne fick hålla nollan. Betygsatte spelarna på sydsvenskan.se och jag gav honom en 5a... Behöver jag säga mer???*ler* Betyg 5

Nichlas Hardt: Dynamiten verkar ha torkat igen och e villig att ge sig in i det mesta:) Tummen upp och fortsätt smälla på=) Betyg 4
Patrik Hersley: Gjorde 3-0 målet... På hugget för det mesta men kan mycket väl se loj och trög ut emellanåt, men bara för att i nästa sekund blixtra till och ta zonen i tre skär... Stabil insats. Det roligaste e att man ser munnen gå på honom hela tiden... Ettrig som tusan *hehe* Betyg 4-

Matchens utropstecken måste dock gå till SASCHA TREILLE!!! Hans mål var bara något av det snyggaste jag sett:)

Tänkte bara för skoj skull kolla vem av dessa som blir årets utropstecken =) Om någon vill får han/hon gärna lov att hjälpa mig...=) Men jag går itne tillbaka och betygsätter då mitt minne sviktar *hehe* Så det kommer att fortgå och började nu i går mot Sundsvall...

Ställningen efter omgång 1:

1. Markus Svensson 5
2. Nichlas Hardt 4
3. Patrik Hersley 4
4. Robin Nilsson- Alvarez 3
5. Teemu Kesä 2

Marcus Olsson får hoppa in i betygsättningen längre fram och så räknar jag ut snittet=)
Tjingeling!

Lämna en kråka tack!
Postat av: MammaFiiia

Du får krya på dej gumman.

Hoppas helgen blir bra.

Kramar


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback