Lillejulafton

Ja det e dåligt med uppdateringar här *hehe* Men men... Tiden går så himla fort så jag hinner itne med...

Imorgon e det så julafton... Mhm... Och var e julstämningen??? Inte här iaf... Men men ska bli så skönt att få vara ledig och bara njuta ett par dagar... Ska in till Tessan med familj på lördag och det ser jag verkligen framemot... Över ett halvår sen sist!!!

E ledig idag och ska ner på stan med Kira och Lina om ett tag=) Ska göra vid mig så fort jag skrivit klart här...

En sak jag undrar över... Varför säger man att julen e barnens högtid?? Jag tcker den e precis lika mycket de vuxnas... De flesta är lediga ett par dagar extra och får varva ner tillsammans med nära och kära... Visst okej att julklapparna kan orsaka stress men det behöver ju itne vara så... Tycker itne jag iaf... Julen är vad man gör den till och jag älskar julen och få extra tid att umgås med de jag älskar... Ibland behövs det en spark i ändan för att man verkligen ska ta sig tiden... Iaf e jag sån... Så julen e extra viktig för mig... Julklappar kvittar, men jag måste bara få mysa till det lite extra under jul :D

Nej dags att hoppa in i badet och göra vid sig!

Ha en riktigt god jul mina vänner så hörs vi säkert i mellandagarna:D

Puss och kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback