En ny bortaförlust:(

Men men... Tänkte bara säga att betygsättningen kommer men tror jag lägger ner den lika snabbt *hehe* Har nämligen startat en ny blogg tillsammans med Anna, där jag tänkte lägga en del av hockeyn... Med speciellt fokus på Hardt och Hersley... www.fyraplusfyraeatta.blogg.se

Iaf Betygen bli som följer:

Markus Svensson: Även om han i alla lägen inte får den hjälp han förtjänar av backarna så såg han svajig ut idag... Betyg 3

Robin Nilsson- Alvarez: Ganska osynlig idag... Gjorde några bra grejer men jag vet att grabben kan mer... Betyg: 2

Teemu Kesä: Han blir mer och mer osynlig för varje match som går... Inte direkt dålig men långt ifrån bra... Betyg 2

Nichlas Hardt: Kämpar på och det kun de ha gått hela vägen, men lite otur gör att han itne riktigt kommer till avsluten... Betyg 3

Patrik Hersley: Som han själv sa: "Vio låter dem få ett par skitmål... Vi är ett bra lag men vi måste skärpa oss!" Precis... Men visst förutom nästan ett självmål så gjorde han väl en bra insats... Höll på att sätta pucken i egen kasse med skridskon men i sekvensken efter drog han upp ett anfall och fick sätta den på returen... Betyg:3

Marcus Olsson spelar fortfarande inte...  Och jag saknar honom det kan jag erkänna!!

Poängställningen är som följer...

1.Markus Svensson 8 p
2. Nichlas Hardt      7 p
2. Patrik Hersley     7 p
4. Robin Nilsson- Alvarez  5 p
5. Teemu Kesä        4 p

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback