Sista semesterdagen

:( Ja så var det dags för allvaret igen immorgon *Suck* Aja... Det ska väl gå det med... Lite trist att det går så himla snabbt bara..... Snart jul igen ju *hehe'

Aja... Haft ett par mysiga veckor iaf...Ska se om jag kan leta upp listan för vad jag tänkte hinna med... Och se vad jag egentligen hunnit med *hehe*

På min semester har jag tänkt att jag ska:
*Sortera överallt
*Ha Loppis
*Åka till Göteborg
*Göra Skånerunda med min babe
*Ha kalas
*Gå på isträning
*Läsa ut minst tre böcker
*Ha picknick med Lina och Kira
*Umgås med Tina
*Virka
*Sova länge

Nåja några av grejerna hann jag ju med iaf:)

Nej dags att gå ner i källaren igen...

Puss kram

Lämna en kråka tack!
Postat av: mammafiia

De viktigaste är ju inte att man ska hinna allt=) Att va fri från lite måsten e ju de viktigaste=)

Synd bara att semester veckorna går för fort hehe.

Kramar


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback