Okej då...

Har inte riktigt känt för att blogga på sistone:( Vet inte varför... Men nu ska jag iaf försöka mig på en uppdatering *ler*

Började ju jobbar förra måndagen och det var kanonskoj *le'R Saknat de sköna barnen och all underbar personal såklart *ler* Var inne och såg Malmö besegra Hv71 i tisdags och ja... Nu vill jag bara ha seriestart :D Tack Astrid för den fina tröjan ;) Och tack för maten Daniel och Astrid!

Onsdagen börjar med att jag mår illa och har huvudvärk och känner mig allmänt frusen:( Tar två panodil och ger mig av mot jobb. Drar på mig två tröjor redan vid frukost (Ska tillägga att jag nästan ALDRIG har mer än t-shirt på jobb). Efter frukost känner jag mig ännu mer hängig och får dra på mig en fleece tröja oxå :S När Sabrin kommer iklädd endast linne tittar hon lite konstigt på mig... DEt hela slutade med att jag gick hem och la mig... Sov 4 timmar och sen var jag alldeles yr och matt i hela kroppen. Stannade hemma torsdag och fredag oxå för att återhämta mig riktigt...

Lördag... Hände inte alltför mycket mer än att jag tvättade...

Söndag... Hmm... Skäms nästan, men jag, mormor och mamma åkte iväg för att se Thorleif Thorstensson... Så haha mamma det e inte bara jag som e tokig ;) Jag har mina hockeykillar och du har Toolle! ;)

Sen var det en runda till mamma och drack kaffe och åt lite kvällsmat...

Idag var jag på jobb 7.30-18.30 ungefär :S Vi hade föräldramöte. Och föräldrarna e oxå underbara... Glömde säga det tidigare *ler*

Och nu står jag och stryker och nördar lite på facebook;) Har lite extra sovmorgon imorgon för jag ska jobba till 18... Men men då hinner man kanske lite på morgonen oxå:)

Puss kram på er alla!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback