Morfar<3

Har haft en sjuhelvetes natt ärligt talat... Gråtit och gråter fortfarande... Jag saknar dig morfar!!! Tänkte bara på en liten bagatell i natt och började storgråta... Jobbigt...

Morfar...

Du finns i mina tankar dag som natt...
Många gånger tänker jag att jag ska ringa och höra vad morfar hade gjort med det här, men kommer på att det går ju faktiskt inte...
Du dansar med änglarna nu...Och jag saknar dig...
Tårarna vill inte ta slut för tillfället...
Jag kan inte ens gå upp till din grav själv, för då bryter jag ihop...
Kan inte fatta att det e min morfar som ligger där... Min älskade morfar som alltid funnits...

Nej nu ska jag ta mig en kopp kaffe och se film och dra en filt över mig och bara finnas idag...

Älskar dig morfar!!!!



Och till alla er andra... Även om jag kanske inte alltid säger det så älskar jag er... Familj släkt och vänner... <3

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback