Märks...

Jo det märks att man håller på att komma tillbaka till gamla rutiner igen *hehe* Tvättdag idag... Ovanligt... Eller inte *hehe*

Håller på att lägga upp lite bilder från Göteborg på
Bilddagboken oxå men det tar sin lilla tid eftersom man måste sortera en hel del *hehe* Det blev väl lite över 500 bilder så som sagt... det e en del att göra=) Men jag älskar ju att fota så det e kanske inte så konstigt... Vill ha en systemkamera oxå... Och kanske en kompakt med lite bättre skärpa... Nlev erbjuden en system igår för en hyfsat billig peng... får se vad jag gör *ler*

Ikväll ska jag ut till Isabella och Tomas och grilla... Ska bli himla mysigt... Sover troligtvis över oxå så det e inte mycket man e hemma *skratt* Men kommer hem igen imorgon och sen tror jag inte jag lämnar detta hemmet mer än över dagen... Snart glömt bort var jag bor ju *fniss*

Ska beställa biljetter åt mig och Bella idag oxå... På tisdag e det ju dags=) Ser verkligen fram emot det... Nu e det dags för grabbarna att visa vad de går för;) Svenska mästarna och allt i första matchen... Och två Malmöbekantingar... =) Pålle och Henke...

Ja Göteborgsresan var nyttig både för kropp och själ... Fick reda på vissa grejer som kanske var mindre roliga men bra att det kom fram iaf...Men vi hade skoj och det känns som om det e det viktigarste... Lite senare idag eller kanske imorgom kommer jag att skriva lite om just dagarna och även lägga upp lite bilder... Men först ska jag se till att få tvättat klart *suck*

Ha en underbar dag tills vi hörs igen!

Puss kram

Lämna en kråka tack!
Postat av: K ristoffer

Måste bara säga att jag tycker du har en underbar blogg och jag ska ta och kika in din bilddagbok här i helgen. Är lite upptagen tills söndag så i baksmallans tecken kan lite bilddagbok passa utmärkt :-)

Kram på dig!

2009-08-07 @ 20:28:13

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback