Göteborg.... Here we come=)

Då var det dags... FAn jag tyckte inte det var så länge sen vi började planera=) Och nu e det dags... Halvtaskigt väder och jag känner mig halvdålig, men nu ska vi åka:)

Om ganska exakt två timmar bär det av. Hoppas vädret klarnat upp och att jag känner mig lite bättre...

Vi har iaf tänkt hinna med:
*Skansen Kronan
*Älvsborgs fätning
*Shopping
*´Världens största kanelbulle

Tja det där e väl planerna =) Sen får vi se vad det mer blir *ler* En tur på Avenyn eller en tripp vi Scandinavium och Ullevi osv=) JAg hade ju ingen bra kamera ifjol... Vilket jag har i år =)

Nej dags att ta och packa det sista...

Puss kram och hörs på torsdag=)

Lämna en kråka tack!
Postat av: Jessie

Det låter som det är här då.. Känner mig lite halvtaskig jag med. Har en liten gnutta feber absolut inget som ska hindra mig att resa och vädret är mer än halvtaskigt. Roligt att börja semestern med ösregn...



Ha det så bra på semestern....

Postat av: Kenneth

Hoppas du har det trevligt på alla sätt och vis!!

2009-08-04 @ 22:13:56
Postat av: Therese

Jessi... Usch då... Låter inget vidare... Jag mådde halvdåligt men hade superskoj ändå ler

Kenneth: Ja det hade jag ler Ringer eventuellt dig senare ida om jag hinner innan jag åker iväg:)

2009-08-07 @ 08:12:17
URL: http://esenese.blogg.se/

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback