Göteborg...

Tänktew skriva lite om vår vistelse där om nu någon e intresserad av att läsa *hehe*

Måndag 3/8...

Vaknade hos Tina och begav oss till Centrale. Tack för skjutsen gumman. Var där nere cirka kvart i sju och satte oss på ett förmodligen ganska nytt "café" med massa tyska specialiteter. En fika och sen ut och leta upp rätt spår. Klockan 7.37 avgick tåget och Erika sov mesta delen av resan.



Klockan 10.30 var vi i Göteborg och gick direkt för att köpa Göteborgspsset. Sen stuvade vi in oss i en spårvagn och åkte för att åsa in sakerna så vi kunde gå upp till Skansen Kronan. Dock var det ritkigt ruggigt väder så vi beslöt oss för att låta bli att gå upp dit och gick iväg för att äta lite frukost...



Sen var faktiskt klockan nästan dags att checka in så vi gick dit och eRika berättade för mig att hon röker. Tja, vad sklle jag göra? Förklarade för henne vad som gäller hemma osv...

Vi fick checkat in och beslöt oss för att åka ner till Centrum, eller ta en tur till Liseberg. Sagt och gjort. Det spöregnade oc hen regnponcho var ett måste *hehe*

 Ser ut som en megatomat men det bjuder jag på *hehe*

Sen åkte vi hem för att sova *ler* Dock väntade en ganska obehaglig överraskning i min säng... En TVESTJÄRT!!!!! Men men efter många om och men fick jag död på den och kunde sova gott *ler*

Kommer mer sen men jag måste städa först...

Puss kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback