...

Jaha så börjar då allvaret idag... Skönt? Nja inte direkt faktiskt... Hade gärna tagit någon vecka till... Man hade för sjutton bara precis kommit in i semester stämning *hehe* Aja... Det e snart helg igen *ler*

Imorgon e det hockey... Malmö- Hv... Spännande värre *ler*

Var ju i Folkets Park i Malmö i lördags... *ler* Mycket ögongodis i en timme drygt;) Tyvärr fick jag inga bra foton, för feg som jag e vågade jag inte gå fram och fråga om jag fick ta en bild utan fotade på håll *hehe*. Men men.... Fin e han och jag hoppas ju verkligen att han höjer sig många snäpp nu på tisdag... Inte gått alltför bra hittills... Tyvärr... Men men säsongen har inte börjat ännu :)

Hann med att vara en runda ute i Smyge igår oxå... =) Tusen tack än en gång Daniel!*kramar om* Du e en ängel och det vet du om=)

Och du.... E lite trött på att du anklagar mig för att alltid ställa in... Du sa till mig att du hade annat planerat och nu helt plötsligt e det mitt fel att v inte hann träffas och umgås... Nä nu e det fan dags att ta lite ansvar för sina handlingar grabben...

En liten veckoplaneringslista kanske *ler*

I vecka 34 ska jag hinna med:

Jobba
Se hockey Malmö-Hv71
Avdelningsplanering
Städa
Facebook nörda
Träffa min älskade mamma
Träffa det underbara folket på ståplats (Tina, Peter, Anna, Erika, Lena, Madde mfl)
Göra en "film" till Erika, Tina och Anna
Gå på sjöfartsmuséet med Tim
Spela Sims
Tvätta

Tja fyller kanske på listan eftrhand, men det känns hyfsat lagom just nu...

Avslutar med en bild från i lördags... Dock inte Annas bild för den behåller jag för mig själv *tihi*



Okej Anna tyckte jag skulle lägga ut hennes bild oxå så här kommer den:



Puss kram.

Lämna en kråka tack!
Postat av: Anna

Du får ju lägga ut den med Ese <3

2009-08-17 @ 17:11:19
Postat av: Anna

Yey :) hha calle gömmer sej ^^

2009-08-17 @ 18:42:50
Postat av: MammaFiia

Det gör inget vännen, jag har inte själv suttit så mycke vid datan så ja har inte läst bloggar och kommenterat=)

Hoppas du haft en bra helg=)

Kramar


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback