Back to buisness=)

Hemma i Skåne igen=) Sitter fortfarande hos Tina och ska åka med pappa hem i eftermiddag... Men gud vad mysigt vi hade jag och Erika... Och jag övervann en av mina fobier=), nämligen att komma nära en hög byggnad... Nu var den inte sååå hög som jag trodde men ändå...  Jag talar då om Skansen Kronan=) Min favoritbyggnad näst Fästningen. Det kommer en längre redogörelse om detta senare=)

Och på tisdag e det match mot Fbk=) Oh vad skönt att få komma in i  Arenan igen och andas hockey=) Det e något jag verkligen saknar under sommaren... Andra har sina frimärken eller kampsporter, eller bowling eller annat... Jag har min hockey... Att stå där inne och umgås med folket som jag verkligen älskar och som alla delar samma passion... Det e livet för mig=)Daniel, Tina, Veronica, Lena, Peter, Anna mfl mfl... Som tur e har vi ju nu börjat umgås ävewn off season och det e härligt=)

Nej kanske borde ta oc hplocka undan lite här och så... =)

Ha det underbart allihop...

Puss kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback