Vill sooooooooova=(

Men vad fasen! JAg måste ju få tvättat... *suck* Badrummet svämmar över ju... Ovh helt plötsligt fick jag lite ångest och fick för mig att det var igår morse jag skulle tvättat... :S Tja, återstår helt enkelt att se om jag oroar mig i onödan som vanligt eller om jag har rätt i min ångest *hehe*

Vädret idag e iaf ingen höjdare, utan det blir nog till att stanna inne och fixa och dona lite. Ser ut att kunna bli regn precis närsom helst *suck* Men men dagen har ju bara precis börjat, så det bättrar sig kasnke uppåt dagen. Vill ju så gärna gå ut på Dalabadet och få fotat lite=) Även inom Lübeckerkapellet...(Tror jag det hette) borta vid Gislöv. Tänkte försöka samla lite info om de olika sakerna jag fotograferar...=) Hittade tex en massa info om "Tro hopp och kärlek" uppe på kyrkogården som jag inte hade en aning om... Tänk... Trelleborg har ganska mycket att erbjuda trots allt *ler*

Ja just det ja... Jag har satt upp semester nu... Satte 30-33... Så det blir förmodligen en vecka uppe på Högalid i år men det står jag ut med=) Sen hoppas jag ju att allt annat löst sig så jag och Erika kan komma iväg till Göteborg. Hade verkligen behövt en vecka där uppe=) Plus eventuellt en runda över till Tyskland och/eller Danmark... Vi får se helt enkelt=)

Nej nu måste jag nog bege mig ner i källaren så jag får något gjort :S

Hoppas ni får en bra dag=) Lite dåligt med kommentarer för tillfället;)

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!
Postat av: MammaFiia

Blää så jobbigt att gå upp tidigt på helgen för att tvätta, hehe

De ordnar sej nog så ni får en fin semester=)

Kramis


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback