Utmaning!

Okej så börjar jag väl med den här...

Jag blev utmanad av
Fia


Utmaningen består av att man ska svara på nedanstående utvalda frågor, sen utmana ytterligare 4 stycken och så klart tala om för dom att dom är utmanade

Fråga 1. Vilken mat äter du oftast?
Tja blir varierat på jobb men hemma e det mest fiskpinnar :S.

Fråga 2. När du är på kalas, är du den som sitter kvar eller den som hjälper till att duka av?
Jag hjälper oftast till

Fråga 3. Var sitter du helst när du bloggar?
Eftersom jag bara har en stationär dator så måste jag väl säga på min datorstol

Fråga 4. Köper du ofta trisslotter?
Nja inte triss direkt... Köper hellre Tia lotter=)

Fråga 5. I vilken stad eller land har du haft din semester?
I Tyskland, Danmark Skellefteå, Göteborg, Kristianstad mm
Fråga 6. Vilken Tv-kanal tittar du helst på?
Disney Channel;) Eller 3an

Jag utmanar: Cila, Anders, Tina och Ann-Charlotte=)

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback