Tvätten klar!!!

jippi!!!!! Blev MYYYYYCKET tvätt idag, men nu e allt klart som sagt och nu ska jag ta mig en kopp kaffe, så om det finns något skoj på tv och kanske virka klart duken :) Sen väntar sorteringen och strykningen... Men den får faktiskt vänta... Jag måste lära mig att varva ner... Eller hur Daniel??? ;)

Kram på er så länge!

Lämna en kråka tack!
Postat av: madde

men gud jag får dåligt samvete när jag ser eller snarare läser hur mkt du görmen jag ska passa på att åtminstone duscha nu när den lille sover en stundhoppas jag hinner*snabbdusch

Postat av: madde

mm så sant jag hatar att damma med men kan ju ställa den i nått hörn där den bara ska lysa upp lite mysbelysningsovrummet kanskeganska lätt att damma då lampan e hårdplastdammvippan har räddat mitt liv

nu ska vi kolla på färjan och sen nån film*

2009-04-13 @ 20:00:00
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback