Tvättar för fullt...

Ja så var vansinnet igång *hehe* Det borde sköta sig själv det där med tvätten tycker jag. Så slapp man pinas vareviga helg :S Men men man borde kanske uppfinna något som gör att det faktiskt blir så;)

Funderar skarpt på att ta en kopp kaffe och sen stryka lite innan det e dags för nästa omgång nere i källaren. Börjar ju änligen få lite ordning här hemma och då ska fan ine stryktvätten stå ivägen för att det ska bli helt iordning;) Måste bara få tummarna loss och göra något åt mitt kaos till klädkammare :S Men men ett litet steg i taget som en väldigt klok "gubbe" uppe i Ö-vik sa till mig;) Det börjar lossna så smått ju=)

När barnen vaknat tänkte jag dra fram dammsugaren och få bort mina otrevliga husdjur;) Fast jag frågade Johanna om hon inte kunde lägga sig inne i sovrummet istället så nu kanske jag kan göra det ändå *ler*

Men en kopp kaffe nu och så fortsätta på mitt nyaste projekt =)

.

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback