Sverige- Schweiz=)

Ikväll *ler* Sak bli skoj att komma in på arenan igen dock utan all den där pressen man brukar känna *ler* Ska sitta för en gång skull och det kan ju bli lite intressant oxå...

Men innan det e dags så ska jag ju såklart jobba *ler* Öppnar idag... Och har lite ont i mitt öga :( Det ögat jag petade mig i för många år sen vill fortfarande inte bli helt bra. Borde kanske kolla upp det, men ni vet jag och läkare... Hmmm... Funkar inte riktigt :S

Vad händer annars hos er då? Något skoj nu inför den stundande påsken?? Jag ska vara helt ärlig och säga att påsk e en högtid jag inte orkar bry mig om alltför mycket. Skönt med extra ledighet, men har inte påskpyntat på typ tio år eller något... Sparar allt till jul som e min absoluta älsklingshögtid. Den då jag verkligen njuter... Fast det ibland kan vara lite stressigt... Men den stressen jag känner till jul e faktiskt ganska mysig *ler*

Nej dags att tvätta håret och sen komma sig iväg... Har väl en 10 barn innan 7 så det häller att vara alert=)

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback