Sverige- Schweiz... Ett sömnpiller :S

*suck* Vilken trist match... *suck* Vilket otryck (Hehe, nytt ord) det var i arenan och *suck* vad jag mådde illa (Och gör fortfarande) Finns bara ett ord som besriver matchen igår BOOOOOORING!!! Jag satt i första perioden men sen blev det stå. Det var en massa estetare på plats med diverse slagverk. *suck* mina öron :S Massa klagande från min sida här men det var verkligen så trist... Enda behållningen var att vi sprang på Fredrik Eriksson i pausen och Peter tog tillfället i akt och frågade om han stannade:

"Ja alltså jag har ju kontrakt även nästa säsong..."
"Okej, men det kan du ju bryta..."

Sen sa han något jag itne uppfattade och avslutade med att säga:
"Det e betydligt bättre tryck på läktarna när Malmö spelar!"
"Ja iaf de sista matcherna"
"Ja precis..."

Sen gick han... Ska man tolka det som att han blir kvar eller bara sa så för att llugna oss supportrar? JAg vill definitivt ha Fredrik kvar=)

(Att sen fröken Skogsbäck trodde han var en annan kan vi leva med eller hur Tina :P) Pauserna var det roligaste igår och det säger kanske lite om hur matchen var... Men tom TFFs tränare Tom Prahl var på plats *Haha*

Tror det kommer upp lite bilder på min bdb sen... Nu ska jag göra vid mig... Mår illa som sjutton och känner att jag har huvudvärk på intågande men vi ska ha planering så vi får väl se hur det går... Ska ge det ett försök iaf... Och ikväll kommer Erika och eventuellt Anna=) Carro ska till Malmö och sova ett par dagar... Sen kommer min lilla sessa Johanna ner någon dag oxå *ler*

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!
Postat av: Tess trött tokig morsa

Godmorgon.

allt bra idag?

Va med i tidningen idag om mitt bloggande gå in på bloggen och klicka dej till artikeln..

kul att man blivit så stor på kort tid



kram

Ps.Ha en toppen helg

Postat av: peter pc carlsson

Du har följt Sabinas kamp och skrivit en kommentar i hennes blogg. Därför tänkte jag tala om att jag startat en insamling på Cancerfonden. Den heter "För döda mammors barn. Till minne av Sabina Najjar."



För ett halvår sedan samlade vi i bloggvärlden in över 100.000 kr till Barncancerfonden till insamlingen jag startade under namnet "Den jävla idioten".



Du kan skänka 50 kr direkt genom att sända ett SMS med texten Besegra 9 till telefon 72900.



Sabina skrev flera gästbloggsinlägg i bloggen Enbart. Hennes sista var också en av de mest gripande. http://enbart.blogg.se/2009/january/090117-enbart-gb-av-sabina.html



Jag hoppas att du vill sända några SMS och skänka pengar till Cancerfonden. Kopierar gärna texten och sprid den vidare.



Tack för att du bidrar. Sänd en extra tanke till Sabinas små barn! http://mittlivsabina74.blogspot.com/



Här kan du också beställa hennes bok som nyss kommit ut "Livet kan inte vänta"



Peter PC Carlsson



2009-04-03 @ 21:37:44
URL: http://enbart.blogg.se/
Postat av: Mirry

Så snygg blogg du har!



Anmäl den gärna till Veckans Blogg :)

2009-04-04 @ 09:53:07
URL: http://www.arntyochmirry.se
Postat av: Tina

nu ska du inte va sån....inte lätt när dom inte har matchkläder på sig hahaahahah

2009-04-05 @ 13:29:39

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback