Suttit...

Och tänkt lite... Jag e ju intresserad av historiska platser och under det här året har jag tänkt bli liiite duktigare på att hitta saker att titta på och besöka=) Satt häromdagen och gjorde en lista. *ler*

Innan 2009 e slut vill jag ha sett de flesta på listan... Får uppdatera efter hand =)

*Fogdeborgen Falsterbohus
*Kämpinge kyrkoruin
*Ales stenar
* Arilds kapell
*Balkåkra kyrkoruin
*Borgeby
*Börrie kyrka
*Bosjökloster
*Månstorps gavlar
*Börringe kyrkoruin
*Glimmingehus
*Kiviksgraven
*Kärnan
*Brösarps backar
*Lemmeströ kyrkoruin
*Lillö
*Lübeckerkapellet vid Gislöv
*Trelleborgen (Vid något evenemang)
*Malmöhus
*Marsvinsholm
*Skegriedösen
*Smygehuk
*Svaneholms slott
*Torups slott
*Klosterruinen i Trelleborg
*Trolle-Ljungby
*Ven
*Vä
*Ystad
*Fugliestenen

Ja det finns säkert massa fler *ler* Men dessa e de jag i första hand vill uppleva och jag vill lära mig mer om dem =)

Fast nu e det nog ltie strykning som gäller...  Och sen sängen...

Kram kram

Lämna en kråka tack!
Postat av: Tess trött tokig morsa

tack, känns som vi är inne i en neråt spiral som jag aldrig tar mej ur...



hoppas du får en fin tids iafall



kram

Postat av: anna

torups slott låter bra :) hälsa på mej då också ju :) <3

2009-04-14 @ 18:06:16

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback