Sommarjobb...

Ja det har Erika lyckats få... Och inte lite stolt var hon *ler* Hon skulle städa skolor efter att sommarlovet börjat. En period på 15 dagar... Och hyfsat bra lön. Så skönt att hon vill tjäna egna pengar. Så nu hoppas jag ännu mer att ekonomin löser sig så vi kan åka till Göteborg. Så hon kan få lov att känna att hon verkligen jobbat ihop till pengarna själv=)

Annars e väl det mesta sig likt här... Eva kommer upp en stund imorgon=) Härligt, för det var längesen... Så jag borde egentligen städa, men tar det sen i kväll... Blir ju stängning trots allt, för Erikas tandäkare ändrade tiden. Vet inte varför, men men... Kan ju vara sjukdom... Tur i oturen e att hon inte har ont mer. Tror det kan bero på att hon fick halsflussen... Kan ju ha varit det som tryckt på.

Ska vara helt ärlig och säga att för tillfället saknar jag verkligen att ha någon bredvid mig. Inte så att jag tänker på det hela tiden, men allt detta med F har fått mig att sakna någon... Men inte vem som helst... Mest av allt vill jag ju ha honom här... Fast jag verkligen inte borde pga en massa orsaker... Men de te honom jag tänker på, honom jag saknar oh honom jag ser mig med... Fast jag vet att det inte kommer att bli så... Så himla svårt när man inte får det där avslutet man vill ha heller... Vet ju inte alls vad han vill...

Nåja, enough said...Kan det inte bara bli den 9e? Känner att jag behöver festa lite;) Blev ju inget i fredags eftersom jag inte mådde bra... Men nu e jag taggad :P Som det ser ut nu så e vi runt 10 pers=) Nice nice... Vi får se hur många det blir i slutändan...

Nej dags att göra vid sig och dricka lite kaffe kanske... Ska koka ur vattenkokaren ett par gånger till bara... Kalkade av dem båda igår ju *ler*

Ha en underbar dag allihop!!!

Puss kram

Lämna en kråka tack!
Postat av: MammaFiia

du kommer "hitta" nån som e värd dig vännen=)

Va kul för Erika=)

Kram


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback