Snart iväg...

Men tänkte skriva ett snabbt inlägg... Hade dock inte 10 barn innan 7... Hade 2! Men det var full rulle ändå *ler*

Oroat mig för Carro idag oxå... =( Hennes telefon la av och jag kunde inte få tag i henne... Men nu kom hon och jag kan åka till Malmö med lättat hjärta *ler*

Hörde på radio idag att de nu hittat glas i falukorv oxå :S SJUKT om det nu e någon som med flit stoppat dit det...Kyckling... Pyttipanna och nu Falukorv... Vart ska detta sluta? Man blir fan mörkrädd...

Ja då e det snart dags för hockeyn *ler* Ska faktiskt gå och göra vid mig det sista nu innan jag gr ner och väntar på Daniel=)

Ha en riktigt skön kvälll!!!

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!
Postat av: MammaFiia

Du är utmanad=)


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback