Snart dags

För sommar och sol känns det som *ler* Dags att raka benen var varannan dag och oroa sig för alla de där valkarna som väller fram... Äh, jag e som jag e och det får folk ta... E definitivt ingen fotomodell och har jag aldrig hävdat... Spalr det inre någon roll så e jag väl kanske i eget tycke helt okej, varken mer eller mindre...

Och var kom nu allt det här ifrån??? Ingen aning men det var något som skulle ut bara... *ler *Blir nog inget Dalabadet idag för jag tänkte ta och städa istället... Visst solen STRÅLAR men jag ska ut på Maxi... Sen vill jag nog njuta av att vara ledig *ler* Kommer nog fler dagar att fota på ;) Har lite att göra så jag kanske kan bli helnöjd här hemma... =)

Vad händer annars hos mina goa vänner då???

Såg en period på kvalhockeyn igår men gäsp... det var ju avgjort redan så jag orkade inte se klart utan slog över lite till "Hjälp, jag är med i en japansk Tv-show!" och vad säger man??? Orkade bara se Chicken run... sen blev det sängen... Sovit som en stock hela natten... *hehe*

Nej nu e det snart dags att fortsätta stryka och försöka komma iordning så jag e redo att åka när Daniel ringer=)

Ha en underbar långfredag!

Kraaaaaaam

Lämna en kråka tack!
Postat av: madde

hoppas datorn blev fixad då

idag blir det biltvätt här hemma man ser inte vad det är för färg på våran bil längre
ler*

Postat av: Kristin

Det är ju skönt och bara kunna ta det lugnt och njuta ibland =) Ha en riktigt bra långfredag! Kram

2009-04-10 @ 13:47:59
URL: http://kikedo.blogg.se/
Postat av: Kristin

Tack, det är lite slarvigt gjorda (inte så haj på att fixa dem än iaf) men det syns inte på långt håll haha.

Låter spännande! Väntar på resultatet =P

Glad Påsk och kram!

2009-04-11 @ 11:21:16
URL: http://kikedo.blogg.se/
Postat av: madde

jadu det slutade med att vi grillade korv på baksidan istället för bilvårdlermin andre hälft kände sig lite hängig så får ta det imon istället.

däremot var vi och kollade på andra bilar funderar på att byta in våran och köpa en större ev en v70 istället för v40

2009-04-11 @ 11:29:19
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback