Sista arbetsdagen den här veckan...

Och jag öppnar... Trodde aldrig jag skulle komma upp idag... :S Men men tillsist gjorde jag det. Mår lite illa :S. Men men det går säkert över... Får fokusera på att det e långhelg sen =) Så skönt... Behöver vila upp mig känner jag... Otroligt segt :S

Har redan gjort upp planer för eftermiddagen *ler* Ska dra på mig mysbyxorna direkt... Sen e det soffmys som gäller med lite virkning och förhoppningsvis något sevärt på tv... Annars blir det väl raklång position i soffan med en titt på insidan av ögonlocken.

Fantasin har visst inte riktigt vaknat ännu känns det som... Så jag får väl ta och gå oc hgöra vid mig i stället... Hur ycket det än tar emot idag....
 
Ha en underbar dag!

Kraaaaaaaaaam

Lämna en kråka tack!
Postat av: Kristin

sv: ja det är skrämmande som tusan att man ens ska behöva komma på sånt..

Haha, ja då väntar jag med spänning på korten =)

Tack, avslutningen av dag blev bra och morgonen idag började helt perfekt =)

Hoppas du har dte bra också!


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback