Patrik Hersley

Jag brukar aldrig kommentera silly season för då brukar jag vara så "less" på hockey, men det här e jag tvungen att skriva om... *ler*

Har läst på en massa sidor att favoriten min Patrik Hersley kan vara på gång till Rögle... Ärligt förstår jag inte detta, då hans utveckling borta i AHL, Echl lämnat mycket att önska... Han har spelat 5 matcher i Ahl (Philadelphia Phantoms) (Om jag inte har helt fel för mig) Och inte gjort en enda poäng... Han har inte heller gjort några poäng i Echl (Royal Reading) sist jag kollade... Nej det blir ett hyfsat rejält kliv om han ska upp till elitserien... Men jag ska erkänna att jag kommer nog att åka och se någon match isf... *ryser*

Nej jag tror Patrik hade mått bra av att komma hem (Om inte kärleken eller annat får honom att vilja stanna kvar i Usa) till antingen Malmö eller Tif... Men nu e Tif så långt nere och han e så pass ung att Malmö känns som det bästa alternativet *nickar*. Men men vi får se... Just detta e iaf något jag följer med spänning :P

Nu e det dags att väcka Erika och Jocke... Sen dags att "hotta" sig i duschen och så... Börjar sent i dag =) Nice med extra ledighet;) *hehe*

Får se om det blir IKEA idag eller om vi tar det senare i veckan *ler* Beror på hur det blir med Carro=) Hon e i Malmö just nu... Ska redigera på listan jag skrev igår för jag fick en rekommendation om kyrkan i Sankt Olof=)

Nej nu e det dags att dra upp barnen!!

Ha en underbar dag...

Stor kram på er

Lämna en kråka tack!
Postat av: madde

åh vad kul med ikea,nått speciellt ni ska inhandla?

jag ska nu åka med en av kissarna till vetrinären*


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback