Påskvecka =)

Vilket troligtvis betyder mindre barn... Tror vi kommer att ligga på ett snitt på 10 barn den här veckan *ler* Kan vara ganska skönt att få varva ner lite=) Sen blir det ju en extra lång helg *ler* Så grymt skönt och det skönaste e att jag inte har någon reklam mer, så det e bara njuta som gäller=D

Här e fortfarande hyfsat städat hemma så jaghar kommit på att jag inte behöver stiga upp flera timmar innan jag börjar... ;) Fast idag skulle jag stigit upp när jag vaknade klockan 4 för då hade jag nog inte varit så trött som jag e nu :S Kände mig hyfsat pigg vid den tiden men nu e det som om någon klubbat mig i huvudet :S

Känns som om veckan kommer att bli hyfsat lugn faktiskt. Har hittat ltie grejer jag vill sälja och tänkte lägga upp dem här så kan ni få se om det e något spännande som kanske faller några av er i smaken... Brukar inte göra så men vill ha bort det=) Håller ju på med rensning och det här e bara början *ler* Har hela klädkammaren kvar och det lär ju ta sin lilla tid, men som sagt... Helgen e lång när den börjar på fredag;) Kanske ska ta och bjuda upp pappa och Anne då, eftersom de lovat att hjälpa mig att rensa... Kanske e saker som ska till tippen på samma gång...

Aj... Nu har Johanna farit in i väggen TVÅ gånger medans jag har suttit här... Kan ju inte vara alltför skönt såhär på morgonkvisten... Hon har säkert två horn i pannan när hon stiger upp *hehe*

Fick äntligen städat klart i sovrummet igår kväll oxå... *ler* Bara *hrm* gardinerna som ska bytas ut oxå... Kan ju inte ha tomtar där inne hur länge som helst *hehe*

Så när jag kommer hem e det följande som gäller...

* Byta gardiner i sovrummet och på Erikas rum
*Plocka i stora rummet
*Dammsuga detsamma
* Eventuellt diska(Om inte barnen gjort det efter sig)
*Sitta i soffan och virka och dricka kaffe och bara vara *ler*

Nej vänner små nu e det dags att göra vid sig och hoppas på att kliet i näsan försvinner...

Tjingeling!


Lämna en kråka tack!
Postat av: MammaFiia

Ha en underbar dag på jobbet vännen=)

Kram

Postat av: Anna

Hej..

jag jobbar inom äldrevården:) du då?



kram

2009-04-06 @ 11:43:22
URL: http://hjartebarnsmamman.blogg.se/

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback