Påskfest=)

Ska vi ha på jobb idag *Hehe* Och undertecknad ska vara höna/kyckling. Ska försöka fixa en bild på detta spektakel;) *hehe*. Ingrid har fixat med våra supersnygga mössor som ska bli huvud och sen blir det mina röda Redhawks byxor(Fågel som fågel kan tyckas *hehe*), men röd och gul tröja... Okej... Så fantasin e inte på topp men vaddådå????*ler*

Såg hockey igår och tja... Tyckte nog att Fbk var värdiga vinnare, även om jag vill och hoppas att Hv tar det... Samtidigt som jag unnar Pålle Smguld... Knepigt;) *hehe* Aja... Det kan bli avgörande idag... Fbk leder ju med 3-1 i matcher... Spännande... *ler* Matchen var relativt spännande igår men det var ju inte så att ma nsatt som biten vid varenda sekvens. Satt och virkade så smått och drack kaffe... Pratade telefon... Kort sagt, allt sånt jag inte gjort om det varit Malmö i samma situation... Då e allt sånt bannlyst... Vid avblåsningar möjligtvis.... *hehe*

Oh vad jag längtar efter långhelgen ;) Blev bjuden upp till Astrid och Sund på påskafton =) Trevligt. Hade ju tänkt sitta själv hemma men nu kom jag istället ut... Påsk e som sagt ingen högtid jag orkar bry mig om...

Hungrug hungrig e jag och till frukost i dag e det ju ägg =) *hehe* Och det blir nog jag och en liten tjej som äter frukost;) Lär vara utpumpad tills Ingrid kommer :P Eller inte då...

Usch... Erikas kusin har drabbats av henoch scholein purpura... Har inte riktigt kollat upp det ännu men fy vad orolig jag e för henne. Tydligen e det en följdsjukdom på bla halsfluss. :S Och tösen e bara 4 år... Det kan ta upp till 6 veckor innan det e helt borta... Och sen kommer hon att få gå på täta kontroller, för det kan tydligen sätta sig på njurarna oxå :S Tänker på er!

Nej nu e det dags för en dusch och sen plocka undan lite disk... Vi hörs nog ikväll!

Kram kram

Lämna en kråka tack!
Postat av: Kristin

sv: det har mest varit jobb (praktik), plugg och lite chill för min del.. Ska dock luncha med en kompis idag som jag inte sett på länge så det blir ialla fall kul =) Sen väntar ju påsk och då blir det säkert något roligt med vännerna =P



Låter som du får en rolig påsk du också! Haha vad kul att vara utklädd till höna/kyckling =P Väntar spänt på ett kort på outfiten ;)

Postat av: madde

gjort idag då?

2009-04-08 @ 16:25:55
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback