Mammsi <3

Ja det blir en tripp ner till mamma sen *ler* Hinner ändå inte göra allt det jag tänkt mig idag så det spelar mindre roll *hehe* Skulle städa osv men det får vänta :) Har iaf fått strukit lite... Inte illa det bara;)

Var ju hos Astrid och Sune igår och det slutade med att jag nu har frysen full av bröd och smör *skratt*  Fick det som blev över;) Så nu behöver man inte tänka mer på det... =)

Himla trevligt var det och god mat bjöds det på... Massa skratt och historieberättande som vanligt;)

Kom dock sent i säng och upp hyfsat tidigt men ett par koppar kaffe och cappuccino har sett till att jag inte e så trött *hehe* Och så massa telefonpratande :) Kenneth och Daniel har jag lyckats prata bort en massa timmar med ;) Alltid lika trevligt :D

Men nu sitter jag här och borde fortsätta stryka så det mesta e klart tills jag ska iväg till mamma men jag orkar faktiskt inte :P Tänkte höra med mamma om vi kanske kunde fara ut en runda... Kanske se kvastarna i rondellen och så ruinerna om vi hinner;)

Nej dags för lite tv tror jag...

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!
Postat av: Anders

Masssa stav fel som vanligt när fingrarna är snabbare än hjärnan :)

2009-04-12 @ 13:07:07
Postat av: K

Förlåt att jag själv är så dålig att höra av mig till dig..men jag ska bättra mig, jag lovar!

Kramar om

2009-04-12 @ 20:14:56

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback