Kvalseriehockey...

Aja... Då blir det Rögle och SSK som tar steget upp... Lite synd om AIK... Hade varit skoj om de tagit steget upp men men.. .Ny säsong för dem oxå nästa år... *ler*

Idag har det inte hänt något speciellt... Har grymt ont i magen bara=( Erika och Jocke har gått och lagt sig redan *hehe* Jag borde kanske oxå göra det så magen får chans att rätta till sig :S Känns inget vidare alls... Men men det ka väl gå över... Hoppas jag =(

 Tycker de här ser så grymt läckra ut ;)
Chokladglassen ser riktigt autentisk ut=) Och på tal om glass så såg min kvällsfika ut såhär=) Mums!!!





Tillbaka till hockeyn så tycker jag att det e väldigt irriterande när kommentatorerna inte kan uttala spelarnas namn rätt :S Jag sitter och retar mig på det matchen igenom...  *grr* Nåja... Har man inget att klaga på så hittar man något;)

Är det någon som e intresserad av att köpa de här båda skivorna?? Var på shoppinghumör och tänkte köpa dem åt Erika men hon ville inte ha dem =(


Nej nu måste jag lägga mig för det känns verkligen inte bra i magen... :(

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback