Ja så var det då...

Tisdag igen... Den här gången i en 4 dagars vecka... Härligt... Jobbar ju bara idag imorgon och på torsdag... *ler* Skönt med tre vilodagar sen *hehe*


Helgen som gick var hyfsat mysig... Hade ju Ebba och Hugo här efter kalaset hos Vanja... De var små änglar måste jag säga... Det här gör jag om *ler*

I söndags var det då tvättdag som vanligt:( Och på eftermiddagen stack jag och familjen Stridh till Smyge och åt lite glass... Sen körde vi en runda och tja... Det var en mysig eftermiddag helt enkelt=)

Igår var jag super trött och när jag la mig i soffan för att sen hockey, så somnade jag ett antal gånger...  Hockeyn ja... Lettland vann på straffar *suck* Varför i hela fridens namn satte inte Bengan in Linus Omark????? Hans straff lär ju gå till historieböckerna... Och så får han inte lägga igår??? Jag fattar nada...

Iaf... Gick och la mig för att sova riktigt vid halv elva nånting och vaknar klockan 3.40 och e klarvaken... lalalalalala... Kul... NOT!!! Tillsist lyckades jag somna om och vaknade av klockan nu....=) Ganska så lagom utvilad *hihi* Kan ju behövas eftersom vi ska ha avdelningsplanering på jobb efter att jag slutat...

Lite bilder från helgen kan jag bjussa på =)

 Pappa och Anne <3

 Nyblivna 30-åringen=)

 Famntaget i Smyge....

Så... Datorn e så himla seg så jag orkar itne vänta medans jag lägger upp fler:( Får bli en annan dag...

Ha en underbar tisdag!!!

Kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback